söndag 9 juni 2013

S O L och K A L A S!!!

Idag ska vi fira min dotter som fyller 13 år på midsommarafton. Varför vi gör det nu är att nästa helg är vi på utställning i Örebro på lördagen och i Helsingborg på söndagen och scannar katter. I veckan jobbar alla så...

Exet växer om magen hela tiden, jag är så nyfiken på vad det kan vara för något där inne och hur många det är. Om ca 1½ - 2 veckor får vi se  :-)

Nu jobbar jag 2 dagar nästa vecka och sedan är jag ledig (som det ser ut nu, är inte bokad något mer i alla fall) fram till vecka 29 då jag ska jobba 2 veckor på en sommar förskola. Sedan ledig i 1½  vecka och sedan börjar jag jobba den 5/8 på en förskola i stan. Ska bli spännande att få en ny arbetsplats och nya arbetskamrater  :-)

Nu ska vi börja städa här, gästerna kommer runt 15 tiden och dotter har sovit i stallet i natt. Det var någon avslutning och barnen skulle sova i tält och grilla korv och sådant i går kväll..

Ha en underbar söndag alla!!!

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar