tisdag 5 november 2013

Examen och nya möbler

Oj, vad tiden går..

Idag fick jag bekräftat att mitt examensbevis kommer i slutet på veckan eller i början på nästa vecka.

Kattungarna har flyttat till sina nya hem och de trivs med det. Man saknar verkligen de små liven ett tag efter att de har flyttat men vi ska väl snart göra en ny kull :-)

Vi har också köpt lite nytt hem  :-) En bokhylla, en soffa och en säng med sängskåp




Det vi måste köpa nytt är en liten matta och ett soffbord. Vi har redan sett ut ett soffbord på en möbelaffär i Vilbergenscentrum.

Jag älskar mitt jobb och jag älskar verkligen att arbeta med barn, man vet aldrig hur dagen ska vara. Det händer alltid något nytt varje dag och man lär sig något nytt varje dag.

Nu titta på tv ett tag sedan sova!!! Ha det, kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar