onsdag 1 januari 2014

2014

Ja, då var det nytt år och jag har I N T E några nyårslöften i år. Det kändes inte så spännande i år. Däremot har jag små önskningar under 2014 och en av dem är att gå ner ytterligare lite till i vikt. Sedan önskar jag att mina planerade kattunge kullar kommer att må bra och att vi hittar världens bästa familjer till dem.

Jag önskar glad fortsättning på 2014 till alla mina vänner och hoppas att ni inte mår alltför dåligt idag. Vi (min man och jag) var bortbjudna till vänner igår men då våra katter är mycket skotträdda så var vi hemma vid 21-tiden igen och höll dem sällskap under tiden de smällde av sina nyårsraketer. Jag önskar att man kanske kan förbjuda alla sorter av raketer som smäller, inte bara för djuren utan även för brandrisken, det är faktiskt hus som tar eld om det landar raketer på exempelvis taken på husen.

Vi har lagt ut nya planer på hemsidan www.elvansragdoll.se och även lagt ut de nya planerna på utställningar under 2014.

Kram kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar